תקלה עולמית / תקלה עולמית שיבשה גלישה בעשרות אלפי אתרים כלכליסט

כעבור שעות של תקלה עולמית. תקלה עולמית בשירותי ווטסאפ אינסטגם ופייסבוק httpsall-worldnews114051.


תקלה עולמית ברשתות החברתיות המובילות ערוץ 20

מדובר בבעיה עולמית שנגרמה עקב עדכון תוכנה לרכיב מערכת.

תקלה עולמית. אנו בודקים דיווחים על בעיה ב-Gmail ציינה החברה נספק מידע נוסף בקרוב. תקלה עולמית בפייסבוק אינסטגרם וואטספ פרוייקט ארבעה קירות גג ומה שביניהם בקריות שישי לייב בחוצות המפרץ אאוטלט. משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם.

אפליקציית המשלוחים וולט. תקלה עולמית באפליקציית גוגל באנדרואיד החל משעות הבוקר החלה תקלה בשירותי גוגל במכשירים ניידים מסוג אנדרואיד גולשים מדווחים כי התקלה גורמת לשיבוש המכשיר. תקלה עולמית בכל אפליקציות פייסבוק משתמשים מדווחים כי לא ניתן לנהל שיחות בוואטסאפ ולא ניתן בכלל להכנס לאפליקציות פייסבוק ואינסטגרם.

תקלה עולמית באפליקציית גוגל באנדרואיד משתמשים ברחבי העולם מדווחים על תקלה באפליקציית גוגל של מכשירי אנדרואיד. משתמשים ברחבי העולם לא מצליחים להתחבר לרשת החברתית התקלה מורגשת בעיקר במרכז אירופה והמזרח התיכון. בשל תקלה עולמית בגוגל לא הצליחו משתמשים רבים של מערכת ההפעלה אנדרואיד לפתוח את האפליקציות בטלפונים הניידים.

וואטסאפ אינסטגרם ופייסבוק קרסו אינסטגרם לא עובד אינסטגרם. האתרים של CNN ניו יורק טיימס פייננשל טיימס הגרדיאן ובלומברג לא עלו תקלה נרשמה גם באתר של אמזון. יהונתן גוטליב כה באלול תשפא 1602 020921.

פלטפורמת שיחות הווידאו והתקשורת לעסקים Teams ושירותים אחרים של ענקית התוכנה מיקרוסופט כמו 365 Azure ו-Dynamics 365 סבלו משיבושים במהלך השעות האחרונות עקב תקלה עולמית נרחבת כך הודיעה החברה עצמה. הענקית ממאונטיין וויו פרסמה הודעה קצרה בדף הסטטוס של Google Apps המאשרת את התקלה העולמית. תקלה עולמית מונעת מהמשתמשים להכנס ולבצע פעולות ברשת החברתית השייכת לחברת פייסבוק.

תקלה עולמית באינסטגרם משתמשים דיווחו על קשיים בגישה לניוז פיד קושי בכתיבת תגובות לפוסטים וחוסר יכולת להתחבר לחשבונות. וואטסאפ אינסטגרם ופייסבוק קרסו משתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות בשלב זה. משתמשי אנדרואיד ברחבי העולם מדווחים כי לא יכולים לפתוח את אפליקציית ה-Gmail וכי אפליקציות אחרות קורסות.

אתרים גדולים קרסו בפתאומיות. משתמשים מדווחים על תקלה. מתנצלים על אי הנוחות פועלים להחזיר את המצב לקדמותו במהירות האפשרית.

שוויץ צרפת ישראלים נגיף הקורונה. תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ פייסבוק ואינסטגרם. עפי הדיווחים הגורם לתקלה הוא רכיב מערכת שקרס.

אפליקציות חיוניות כמו ווייז גוגל מפות וגימייל קרסו. ככל הנראה התקלה נובעת מבאג בעדכון האחרון של האפליקציה. אינסטגרם עסקי אינסטגרם 2021 תקלה עולמית.

משתמשים רבים ברחבי העולם מדווחים מזה מספר שעות על תקלה שפגעה במכשירים שמריצים את מערכת ההפעלה אנדרואיד. כעבור כמה שעות גוגל ממליצה למשתמשים על הפתרון הבא. לאחר שהאפליקציות הפופולריות WhatsApp פייסבוק ואינסטגרם קרסו אתמול ועל כן לא ניתן היה לרענן את האפליקציות לשלוח הודעות או לפרסם תגובות כבר מהשעה 1900 לערך הבוקר שלישי הודיעו החברות על חזרה.

הודעה ראשונה על התקלה הגיעה למייל האדום של ynet ומאז היא התגלתה במכשירי אנדרואיד רבים של משתמשים אחרים בהם מכשירי סמסונג שיאומי LG וואווי ועוד. חווינו תקלה טכנית עולמית מתנצלים על אי הנוחות. בגוגל בודקים את התקלה בשלב זה הגורם אינו ידוע.

תקלה עולמית באנדרואיד. גולשים ברחבי העולם וגם. תקלה עולמית במכשירי אייפון 11 ענקית הטכנולוגיה הכריזה כי בסדרה שיוצרה בין החודשים נובמבר 2019 למאי 2020 עלולה להיות תקלה שגורמת למסך.

בישראל הארץ ו-The Marker קרסו. ד בתשרי תשפב 1509100921. כך תסדרו את הבעיה.

אפליקציית המשלוחים הושבתה למשך שעה קלה בשל תקלה עולמית ולא היתה אפשרות להזמין משלוחים. מומלץ לבצע עדכון לאפליקציות Android System WebView ו. תקלה כוללת של כל אפליקציות של פייסבוק.

לאחר יותר מחצי שעה שבה העולם נאלץ להסתדר ללא ווטסאפ אינסטגרם ומסנגר - מסתמן כי שלושת השירותים של פייסבוק חזרו לפעול. תקלה עולמית בגוגל גרמה לקריסת אפליקציות. תקלה עולמית משביתה הערב יום ב את הפלטפורמות של פייסבוק כולל וואטסאפ ואינסטגרם.

תקלה עולמית גורמת לאפליקציית גוגל לקרוס שוב ושוב במכשירי אנדרואיד. עופר אשטוקר 041021 1911 גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ אינסטגרם ופייסבוק. לא רק אצלכם.

משתמשים לא יוכלו לגשת למספר.


W0zcbsaaeoa 1m


Iofhmtwy1r0jcm


תקלה עולמית ברשת האינטרנט הביאה לניתוק מאות אתרים


שוב תקלה עולמית בוולט לא ניתן היה להזמין משלוחים במשך כשעה וחצי


בפעם השנייה בתוך שבוע תקלה עולמית באפליקציית וולט מעריב


R3g5qd9rgvxzdm


משתמשים מדווחים תקלה עולמית בוואסטאפ פייסבוק ואינסטגרם חדשות 13


בימה תקלה עולמית הוואטסאפ נתקע


פייסבוק על הפגיעה בימין תקלה עולמית שתוקנה סרוגים


Etdeeezcqznzfm


בפעם השנייה בתוך שבוע תקלה עולמית בשירות המשלוחים של וולט גלובס


תקלה עולמית שיבושים בכניסה לאתרים כגון ניו יורק טיימס אמזון והארץ אנשים ומחשבים פורטל חדשות היי טק מיחשוב טלקום טכנולוגיות


תקלה עולמית בוואטסאפ לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות סרוגים


תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ פייסבוק ואינסטגרם אשדוד נט


חופש החיפוש הפסקת החשמל הגדולה של גוגל תקלה עולמית


תקלה עולמית שיבשה גלישה בעשרות אלפי אתרים כלכליסט


תקלה עולמית נרחבת ווטסאפ פייסבוק ואינסטגרם נפלו כלכליסט


3g65bdljvnxj M


תקלה עולמית בפייסבוק וואטסאפ ואינסטגרם כאן

Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url
Advertisement here
Advertisement here
Advertisement here